Vinnie in Australië

Backpacken begint

Het is inderdaad al even geleden dat er een verhaal of foto geplaatst is.. Ik had daar gelukkig geen tijd voor :D. Even verder bij waar we gebleven waren, nog geen fotos want ik doe dit vanaf mijn mobiel. na mijn vorige verhaal wilde ik gaan slapenn op cocos omdat ik helemaal kapot was! Die avond hebben we met de groep lam gegeten en lam gegaan, het kan ook niet normaal he! De dag erna rustig aan gedaan en 's avonds dus Hash en Anti Hash gedaan. Ik heb de gang op Cocos beloofd terug te komen en ben de volgende dag terug naar perth gegaan. In Perth wat musea bezocht en op vrijdag naar het zuidwesten van australie gereden. Daar is de wijnstreek waar wij met vrienden van Michelle zaterdag flink van hebben geproeft. Zondagochtend terug naar Perth om de Footty (aussie rules) te kijken. Ons team had dik gewonnen en daarna gingen we keihard de kroeg in! Het was een dik gezellige avond waarvan we door fotos realiseerde wat er ook al weer gebeurd was. De volgende dag vroeg op, inkopen doen en 's avonds gaan prawning met Clint en zijn homie en pa. Een paar van de ghambas hebben we dezelfde avond opgegeten en daarna vroeg naar bed. Ik vertrok dinsdag vroeg om 7uur met eazyrider naar Denham om daar naar het Dirk Hartog Island te varen. de reis was echt top! Veel gezien en een superdope diverse groep met een maffe cannadees, 2 stripdanseressjes, een ierse en een schotse. De reisleidster was tof en in Denham aangekomen gingen we los. De eerste avond was tot een uur of 3 of 4. Met nog wat mensen hebben we spellen gespeeld die neerkomen op kleren uit(wisselen) en zoenen, geslacht en geaardheid boeide niks.. niks aan de hand dus Eefje ;). Ik ben er qua kleding gezien redelijk vanaf gekomen. De dag erna (gisteravond) was het gelukkig minder erg en om een uur of 2 waren we er klaar mee (het rijmt dus het klopt!). Ik zou gistermiddag al naar het Dirk Hartog Island gaan maar dat is uitgestelt naar morgen vroeg. De Groep is vanochtend doorgereden en vanaaf komt er een nieuwe groep, grote kans dat het saaie mensen zijn want de gang waarin ik mee was scheen een redelijke uitzondering te zijn. Morgen naar dirk hartog en kijken of ik daar wat fotos kan posten! Ik heb er zin aan! Hoppelijk wordt het weer ook wat beter want het was de laatste 2 dagen regenachtig. Ill be back! Arnie Het is trouwens ongelovelijk hoeveel schwarzenegger immitaties ik moet doen hier..

Reacties

Reacties

Erik

Leuk om weer wat te lezen Vinnie, echt heel dope allemaal!

Nu nog de foto´s.

Tot over een maand he!

Mieke

Heel veel plezier en succes met je pack op je back! :D
En ja, ook ik ben benieuwd naar meer beeldmateriaal!
x

Kees

Hoi Arnie Schwarzenegger
Ook hier in Kroatie volgen wij je op de voet,

Je 2e maand is begonnen geniet er maar weer van

Dennis

Zijn er ook avonden zonder alcoholische versnaperingen?

Enjoy de laatste weken, a.s. zondag vlieg ik naar SXM.

Tschuss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!