Vinnie in Australië

In Spanje, maar dan anders

Hi Gaais and Gals! Het is weer tijd voor een bericht zonder foto's!! De laatste foto was een dikke flop geworden, het is een Dingest op Dirk Hartog Island. Ik heb helaas WEEEER niet de mogelijkheid om foto's te posten, wanneer ik thuis kom gaat daar in ieder geval verandering in komen! Ik heb namelijk een goeie 5,5 gig aan foto's verzameld

Surprised

Het avontuur met de Ier is goed afgelopen en ik ben uiteindelijk na een vlucht in Darwin aangekomen! Broome was een leuk stadje met een zeer relaxte sfeer en een strand dat iets weg heeft van het Nederlandse strand... Alleen het zand is witter, water helderder, duinen roder en het water warmer.. Maar verder redelijk hetzelfde! Toen we aankwamen vertelde de man bij de backpackers dat we het troffen, het was namelijk donderdag avond, DE avond in Broome.. Shit, weer zuipen dus... We vielen om 8uur in slaap met de planning om om 9 uur wakker te worden. De volgende ochtend om 9 uur werden we uiteindelijk wakker.. Toen ff rondgelopen in het centrum en daarna door mijn Ierse mattie op het vliegtuig gezet. Het was kort maar zeer dope.

In Darwin aangekomen was ik blij dat ik weer wat slaap kon krijgen. Ik was na een goede nachtrust vroeg uit de veren, boekte een trip naar Kalbarri en Lichtfield en ging lekker in de zon chillen.. Verbrand dus met factor 10, na 1,5 maand Australie ben je dus nog niks! Maar die dag kwam ik een Nederlandse kerel tegen waarmee ik ook naar Kakadu kon crossen, hij had een auto.. Ik hield het maar bij de tour, dan krijg je nog dope uitleg over alles ook.. Maar het is in ieder geval zeer makkelijk om anderen te ontmoeten.. Heerlijk.

Hier in Darwin doet het mij trouwens veel denken aan Spanje. Warm weer, veel uitgaansgelegenheden, 19-jarige chickies en gasten die om 6uur 's ochtends de kamer binnen komen rollen. Heerlijk. Gisteravond dus een klein biertje gedaan in de kroeg want vanochtend moest ik vroeg uit de veren naar Lichtfield. Ik zal niet vertellen in welke staat ik vanochtend wakker werd. Mijn tas had ik de avond daarvoor gepakt en dat moest in ieder geval opnieuw gebeure.. Joepie, werken onder tijdsdruk

Laughing

Lichtfield was erg dope, veel gezien en geleerd.. Krokodillen die uit het water springen, termieten die flatgebouwen maken, iets met de oudste aardlagen in de wereld en veel water.. Lekker lopen chillen onder watervallen en in kleine stroompjes.. De tourguide was een geweldige gozer die echt ENORM veel wist van de omgeving, hij heeft een tijd bij de aboriginals gewoond. Dat doet een mens goed! Vanaaf moet er weer de kroeg in gegaan worden maar ik zien het nog wel. Morgen namelijk wederom vroeg op om naar Kakadu te gaan! Nederland speelt vanaaf volgens mij dus het zal wel weer een goeie nacht worden....

Ik heb er zinaan!!

Mijn angst voor Paarden is trouwens gigantisch terecht!! Het gevaarlijkste dier in Australie is namelijk: PAARD. Er zijn het meeste doden hier per jaar door het toedoen van Paarden. Ik zeg dat mijn angst gewoon compleet terecht is

Laughing
. Onbetrouwbare beesten.. OK, ik weet dat slangen en krokodillen geen lievertjes zijn maar daarvan weet iedeen het en men houdt er rekening mee.

De dag na Kakadu is het spulletjes pakken en naar Perth gaan, de extreme kou in.. Daarna naar HongKong waar de zon volgens mij momenteel direct boven staat.. Joepie

Frown
Maar ik heb er wel zin in allemaal!! Het zit er alweer bijna op en dan wordt het chillen in NL!! Ik zal het mooie weer meenemen!!

Groetjes zonder foto's!! Maar die komen zekerweten!!

Dutchie in Aussie

Reacties

Reacties

Bouke

Yoo vincent, het is iig een gestructureerd leven wat je daar hebt zo te lezen: drank, brak opstaan en dan weer aan de drank :)

ilse

Haha die paarden volgen je naar de andere kant van de wereld.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!