Vinnie in Australië

Wwoofing

Het is alweer even geleden sinds mijn laatste update maar ik heb het natuurlijk onwijs druk met werken en de omgeving bekijken!

Ik ben na mijn vorige update richting het Dirk Hartog Island gegaan. Om 6uur 's ochtends de boot op en ik werd eruit gegooid op het zuidelijkste puntje van het eiland. Daar werd mij gevraagd of ik ervaring had in 4wheel drive cars. Ik zei ja natuurlijk en ik werd in een Dikke Hilux gezet. Ik moest achter een duitse chick aanrijden die de weg wist over de brakste zandweggetjes die ik ooit gezien had. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met het bijhouden van een vrouw achter het stuur...

Op Dirk Hartog was het een zeer mooie omgeving en ik ben vaak na het werken in de kayak gestapt en een stukje wezen pedelen. Je gaat dan tussen de schildpadden en stingrays (geen id wat dat in NL is) chillen.. Ik heb zelfs te voet een schildpad in laag water achtervolgd. DOPE, en toen ik bijna op een stingray stapte ben ik maar terug gegaan. Een avondje wezen vissen en chillen met de mensen daar! Na 5 dagen was het weer terug! Ik heb daar bomen geplant en rotsen geplukt (ik ben vinnie, ik pluk geen fruit).

Toen stond Gnaraloo op de planning. Ik moest een nacht overnachten in Carnarvon waarna ik daar opgepikt zou worden. Ik heb volgens de Lonly Planet de slechtste backpackers gezien van Australie en ik ga er zekerweten ook niet meer naar terug!!

Naar Gnaraloo ging de auto pas om een uur of 6, 2 uur rijden en door de kwaliteit van de auto duurde het volgens mij 3 uur. De electra van de auto ging half door, de uitlaat brak af en de linker achterband was plat na een tijdje. Gelukkig had ik een bekwame bestuurder die zelfs onder invloed van alcohol en THC een stevig stukje stuurwerk liet zien over de zandweggetjes. Wat een rauwdouwers!!

Hier op Gnaraloo hebben ze genoeg te doen voor me en na werktijd kan ik snorkelen tussen het mooise koraal of in de Turtlewagon een stuk gaan crossen. Heerlijk over de brakke zandweggetjes, auto's blijven gewoon in 4WD staan. Het is jammer dat Internet hier traag is en ik maar een uur in totaal heb anders had ik de foto's geupload! Helemaal top om een indruk te geven van de omgeving, het weer en de auto's hier!

Ik zit hier tussen mensen die een stuk ouder zijn en ik ga hier denk ik op vrijdag weer weg (dan komt er een groep meiden aanm jeej). Ik wil namelijk nog meer van de Australische westcoast zien voordat ik in Darwin kom. Wel lekker dat ik niks geplanned heb, ik kan doen en laten wat ik wil :D.

Tot de volgende blog! Cheers,

The big & dumb Dutchguy

Reacties

Reacties

Nikki

Stingray... Is dat geen pijlstaartrog in 't NL? (A)

B.A.

Je vrienden zijn ingemaakt en weggespeeld door onze trouwe oorlogshelden... the germans :D geef ff door hehe, of hebben ze daar ook tv

Erik

Ej Vinnie klinkt allemaal echt relaxt. Foto´s houden we wel tegoed!

Tot volgende maand!

Bas

Hi Vinnie!

Goed te lezen dat het allemaal lekker gaat! Hoewel het af en toe klinkt alsof je het wereldrecord deleriumzuipen aan het verbreken bent. Waarom verbaast me dat nou niets...? ;-)

Ondertussen hebben wij hier Dennis op het vliegtuig richting de Carribien gezet, en Nikki piepelt er straks ook tussenuit. Hmmm, wat doe ik fout?!?

Enjoy to the max en onthoud: Nooit ergens weggaan als er een groep meiden arriveert... :-0

CU!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!